Τρεις «ιερείς» του style στην καινούργια καμπάνια του Gucci.

O Iggy Pop, ο A$AP Rocky και ο Tyler, The Creator συναντήθηκαν για την καινούργια Tailoring Campaign του οίκου Gucci. Ο φωτογράφος και διευθυντής Harmony Korine τους φαντάστηκε ως «συγκάτοικους» και αιχμαλώτισε με τον φακό του τους μουσικούς – συν δύο φτερωτούς φίλους, έναν μπλε παπαγάλο Hyacinth macaw και τον Biggy Pop, τον παπαγάλο του Iggy – σε διάφορα δωμάτια ενός μοντερνιστικού αρχιτεκτονικού ύφους καλιφορνέζικου σπιτιού.

«Μαζί, η τριάδα διασκεδάζει κι ενώ ο καθένας τους είναι αναμφισβήτητα μια ξεχωριστή, ισχυρή προσωπικότητα, η αγάπη στην άνεση που έχουν όλοι τους, δημιουργεί κοινή βάση» λένε από τον ιταλικό οίκο μόδας, σε ανακοίνωση που δημοσιοποιήθηκε για την καμπάνια αυτής της μάλλον αταίριαστης ομάδας. Στο συνοδευτικό ταινιάκι, παρακολουθούμε τους Iggy Pop, A$AP Rocky και Tyler, The Creator σε όλο το σπίτι, με υπόκρουση του «Supernature» του Cerrone, να χορεύουν, να τρώνε και να κάνουν παρέα φορώντας μια σειρά τυπικά εκλεκτικίστικων κρεασιόν του Gucci: χοντρά λεοπάρ κοστούμια, πλεκτά με το μονόγραμμα, γυαλιά ηλίου στο ύφος της δεκαετίας του 1970 και πολύχρωμα αξεσουάρ.

View this post on Instagram

“A certain type of fun is also portrayed and the idea of how one’s obsession with appearances can create a kind of common ground that can become a sort of brotherhood. It was beautiful to see these three men together, seemingly different but very similar,” @alessandro_michele on the new #GucciTailoring campaign directed by #HarmonyKorine in February. Three artists with distinctive style are in a West Coast home with their pets, @asaprocky , @feliciathegoat Tyler, The Creator, and @iggypopofficial, with his parrot Biggy Pop and a blue hyacinth macaw, at the kitchen table with a pot of spaghetti, at the lounge in the afternoon sunlight. #AlessandroMichele @gucci @cerroneofficial

A post shared by Iggy Pop Official (@iggypopofficial) on

«Ήταν όμορφο να βλέπεις μαζί αυτούς τους τρεις άντρες, φαινομενικά διαφορετικούς αλλά πολύ παρεμφερείς» είπε ο διευθυντής δημιουργικού στον Gucci, Alessandro Michele. «Αυτό είναι ένα ακόμη κεφάλαιο αυτού του ταξιδιού. Με αυτές τις καμπάνιες, δουλεύω πάνω σε διαφορετικούς τρόπους να είσαι κομψός, και αυτοί οι τρεις άντρες ενσαρκώνουν τέλεια αυτή την ιδέα. Μου αρέσει να αφηγούμαι την ιστορία της κομψότητας με εντελώς αυθαίρετους και απρόσμενους τρόπους. Πιθανόν, η κομψότητα είναι κάτι στην ατμόσφαιρα για το οποίο φορές φορές δεν είσαι καν έτοιμος. Η ανδρική κομψότητα μπορεί να είναι απρόβλεπτη και παράξενη» πρόσθεσε.