Η νέα απόχρωση της Pantone είναι το κόκκινο. Της περιόδου.

Η καμπάνια για την εξάλειψη του κοινωνικού στίγματος της εμμηνόρροιας βρήκε το χρώμα της.
Για τη δημιουργία της απόχρωσης, η Pantone συνεργάστηκε με τη σουηδική μάρκα γυναικείων προϊόντων υγιεινής “Intima”, ενόψει της καμπάνιας Seen+Heard, η οποία θα έχει ως στόχο να ενθαρρύνει τους ανθρώπους, ανεξάρτητα με το φύλο τους, να μιλάνε ανοιχτά για την περίοδο.
Η πρόεδρος του Ινστιτούτου Pantone έκανε την εξής δήλωση για το νέο Κόκκινο και όλες οι γυναίκες σηκωθήκαν όρθιες να την χειροκροτήσουν: “κόκκινο με αυτοπεποίθηση, που μπορεί να ενθαρρύνει τον θετικό διάλογο σχετικά με την έμμηνο ρύση. Μια δυναμική και περιπετειώδης κόκκινη απόχρωση, το θαρραλέο Period ενθαρρύνει όσους έχουν έμμηνο ρύση να νιώθουν περήφανοι για τη φύση τους , να βιώνουν την περίοδό τους με αυτοπεποίθηση, να αντισταθούν και να τιμήσουν αυτή τη συναρπαστική και ισχυρή δύναμη ζωής με την οποία γεννήθηκαν, να παροτρύνει τους πάντες, ανεξαρτήτως φύλου, να νιώθουν άνετα να μιλήσουν αυθόρμητα και ανοιχτά για αυτήν την αγνή και φυσική σωματική λειτουργία. Το χρώμα είναι ένας από τους πιο ισχυρούς τρόπους έκφρασης που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να τραβήξουμε την προσοχή και να κάνουμε τη φωνή μας να ακουστεί”, λέει η Λόρι Πρέσμαν.
Ο όρος “έμμηνος φτώχεια” έχει υιοθετηθεί διεθνώς για να εκφράσει τη δυσκολία που αντιμετωπίζουν πολλές γυναίκες να διαθέσουν χρήματα για αυτά τα προϊόντα, με συνέπεια είτε να μην τα χρησιμοποιούν είτε να καταφεύγουν σε ακατάλληλα και ανθυγιεινά μέσα. Ερευνα της διεθνούς οργάνωσης Plan International που διεξήχθη στη Βρετανία το 2017 έδειξε πως το 10% των κοριτσιών 14-21 ετών δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να αγοράσει τα κατάλληλα προϊόντα για την περίοδό του, μία στις εφτά αναγκάζεται να δανείζεται από φίλες της, ένα 12% αυτοσχεδιάζει κάποια εναλλακτική λύση και το 19% άλλαξε προϊόντα για άλλα μικρότερου κόστους και χαμηλότερης ποιότητα.